Dječji vrtić Popovača je ustanova čija je osnovna djelatnost odgoj i naobrazba, te skrb o djeci predškolske dobi od jedne godine do polaska u osnovnu školu, a ostvaruje se na osnovu Programskog usmjerenja. Pored praćenja Programskog usmjerenja odgoja i obrazovanja osobni identitet vrtića gradimo njegujući nekoliko suvremenih pristupa Otvorena vrata, Korak po korak i Vrtić kao dječja kuća.
Bitne zadaće:
- Osigurati i prilagođavati ustrojstvo rada koje će zadovoljavati potrebe djece i roditelja, slobodu i uvažavanje djeteta, odgoj njegove individualnosti, neovisnosti i samostalnosti, te poštivanje inicijative i spontanosti djeteta
- Doprinositi stvaranju kvalitetnog prostornog i materijalnog okruženja djece i odraslih u vrtiću
Dječji vrtić provodi sljedeće programe:
1. CJELODNEVNI PROGRAM
Jaslice djeca od prve do treće godine života djeteta
Vrtić djeca od treće godine do polaska u školu
2. POLUDNEVNI PROGRAM (IGRA S RUČKOM)
Igra s ručkom je 5-satni program.
3. PROGRAM PREDŠKOLE
Program predškole pohađaju djeca godinu dana prije obaveznog polaska u osnovnu školu koja nisu obuhvaćena u redovitom programu predškolskih ustanova.
4. PROGRAM RANOG UČENJA ENGLESKOG JEZIKA
Program igraonice engleskog jezika je kraći program koji se ostvaruje izvan redovitog programa u dječjem vrtiću. Program se provodi u trajanju od 60 nastavnih sati. Nastava počinje 1. listopada i traje do 31.svibnja . Program je namijenjen djeci od 5 do 7 godina starosti, te je podijeljen u dva stupnja:
- Skupina za djecu od 4 do 6 godina starosti koja se prvi put susreću s učenjem engleskog jezika
- Skupina za djecu od 5 do 7 godina starosti koja nastavljaju učenje engleskog jezika nakon već završenog početnog stupnja, ili imaju predznanje iz drugih izvora
Zašto engleski jezik u ranoj dobi?
- Senzibiliziranje djeteta za englesko govorno područje
- Pobuđivanje interesa za komunikaciju na engleskom jeziku
- Pobuđivanje razumijevanja i izražavanja na engleskom jeziku
- Stjecanje kompetencija vezanih za englesko govorno područje koje će djetetu omogućiti širi spektar doživljavanja i izražavanja
- Usvajanje riječi, jezičnih i fonetskih normi engleskog jezika kroz igru
- Razvijanje djetetovu humanu, slobodnu osobu, znatiželju i stvaralački odnos prema svijetu kroz medij engleskog jezika
- Zadovoljavanje djetetovih aktualnih razvojnih potreba i poticanje svih aspekata djetetova razvoja
- Utjecaj na djetetovu osobnost u smislu jačanja pozitivne slike o sebi i razvijanje socijalnih vještina