U odgojnoj skupini Bubamare djeca su kroz tri tjedna projektnim načinom učenja spoznavala i učila o temi „Polarni svijet“.
Istraživačkim aktivnostima uz pomoć foto- materijala i edukativnih videa s interneta i dječjih enciklopedija, plakata „Vodene/kopnene životinje, krzno/koža/perje“, djeca su uočavala sličnosti i razlike, osobine, izgled, prisutnost životinja, ljudi, nastamba u polarnim dijelovima.
Izradili smo maketu polarnog svijeta te klasificirali pvc figurice iz naše kolekcije životinja koje njemu pripadaju, a maketa se pokazala kao odličan poticaj za razvoj dječje igre, govora, mašte i kreativnosti. Kod izrade makete djeca su sudjelovala u izradi iglua i ledenjaka od kartona, a koristila su likovne tehnike i sredstva.
Uz pomoć različitih svjetlosnih efekata djeca su imala mogućnost doživjeti kako izgleda polarna svjetlost, a naučila su i da se ona još zove „Aurora borealis“. Svoj doživljaj polarne svjetlosti oslikavala su vodenim bojama na papiru.
U tijestu su djeca mogla otiskivati pvc , polarne životinje te su na taj način učila o različitim tragovima koje ona ostavljaju.
Djeca su naučila što je i kako izgleda iglu i tko su Eskimi, a svoje znanje su prenijela na papir izradom istih uz pomoć korištenja škarica i ljepila.
Najzanimljiviji dio djeci je bila spoznaja da postoji Južni i Sjeverni pol te da na Sjevernom polu živi polarni medvjed, a na južnom pingvini. Ovu teoriju su djeca učila uz interaktivno, didaktičko sredstvo za igru „Planeta Zemlja podijeljena na polove uz mnoštvo plastificiranih dijelova koji joj pripadaju“.




