Zajedničkim dječjim promišljanjem, interesima i postojećim znanjima kao glavna eko tema u ovoj pedagoškoj godini nametnula se ENERGIJA.
Kod djece smo primijetili kako su motorički vrlo aktivni i spretni te većina djeca u slobodno vrijeme pohađa sportske igraonice i treninge stoga smo započeli sa temom ENERGIJA TIJELA. Uz svakodnevne planirane motoričke aktivnosti i tjelovježbu, u goste smo pozvali sportske trenere s kojima su djeca zajedno trenirala i još jednom naglasili važnost kretanja. Uz fizičko kretanje za energiju tijela važna je i zdrava hrana. Medvjedići su bili aktivni i u tom segmentu: piramida zdrave hrane, slikovnice, plakati, praktične aktivnosti izrade zdravih napitaka i jela samo su neke od aktivnosti.
CENTAR ENERGIJE oformljen je u skupini i upravo ovaj centar bio je inspiracija za brojna istraživanja, spoznajne aktivnosti, suradnička učenja, iskustveno stjecanje novih znanja te razvoj maštovitosti i kreativnosti djece. Svjetleći stol, strujni krug, maketa eko grada, kazalište sjena, društvena igre, električne slikovnice, globusi,.. samo su neki od poticaja za koji su djeca pokazala veliki interes i vrlo često su boravili u ovom centru istražujući, stvarajući i igrajući se.
OBNOVLJIVI IZVORI ENERGIJE važni su segment za čist okoliš i oni su naša budućnost. Od malih nogu je važno promicati njihovu upotrebu. Upravo su Medvjedići, uz enciklopedije, dokumentarne filmove, slikovnice, plakate, društvene igre, posjete,… stvarali nove spoznaje i iskustva o važnosti upotrebe obnovljivih izvora energije. Djeca su zajedničkom suradnjom izradila EKO GRAD, maketu grada kojeg pokreću obnovljivi izvori energije. U neposrednom okruženju djece ( sama zgrada vrtića) imali su prilike vidjeti solarne panele te uz pomoć našeg domara iskustveno učiti. Posjetili su kotlovnicu gdje su spoznali kako se događa pretvorba solarne energije u toplu vodu koju djeca svakodnevno koriste u vrtiću. Medvjedići su posjetili i tzv. pametnu klupu u našem gradu koju također pokreće solarna energija, a koristi cjelokupnoj društvenoj zajednici. Kako bi proširili znanja i iskustva o utjecaju obnovljivih izvora energije na kvalitetu okoliša, u goste smo pozvali obitelj koja posjeduje jedno takvo vozilo. Djeca su oduševljeno promatrala vozilo Tesla, aktivno se uključivali u razgovor s brojnim pitanjima, promatrala karakteristike električnog vozila te uočavala razlike u odnosu prema vozilima koje svakodnevno susreću.





